Deventer

5 augustus 2020 - Wilp, Nederland

Afgelopen 2 dagen in Deventer doorgebracht . Ideaal omdat er een stadscamping aanwezig is! Deze ligt nagenoeg aan het centrum . Met een pontje ga je naar de overkant en dan zit je al in het hartje van Deventer .

Lekker veel toerisme , dus ik heb ook weer naar hartelust kunnen spelen en in de avond een lekkere maaltijd kunnen nuttigen. Het is in Deventer ook zo leuk dat je van die smalle straatjes hebt, waar ik goed tot m'n recht kom met m'n muziek. Dat zie ik dan ook weer terug in m'n pet😊!

Ik ben 2 nachtjes gebleven . Spontane ontmoeting gehad met Buitenkunster maandagavond waarmee ik nog savonds op terras mee heb gezeten. Je had daar een tentje dat de "zevende hemel" heet. Hij kende dat nr van De dijk. Dus ik mijn gitaar erbij pakken en dat nr proberen te oefenen. Helaas is dit lastiger dan we hoopten , het plan was om deze dan live daar op te voeren. Tja , het zit niet altijd mee 😉

In de avond ben ik verder gereden en zocht ergens een slaapplekje. Mijn plan was eigenlijk naar Munster te rijden , even iets anders dan NL , maar vanwege de corona toestanden en dat ik niet weet hoe het zit of je met je auto Duitse steden in mag rijden , heb ik besloten in NL te blijven. Nijmegen is m'n volgende stop. Even een leuke camping uitzoeken dichtbij de Waal, zodat ik met dit warme weer op tijd een frisse duik kan nemen😉

Ik ga weer verder , ciao!