Seizoen voor de straatmuzikant is aangebroken!

21 juni 2021 - Eindhoven, Nederland

Hoi lieve mensen!

Het is weer tijd om door het land te trekken! Toffe steden te bezoeken , inspirerende mensen te ontmoeten , last minute snabbels te spelen ;) !!

Vorig jaar voor het eerst met m'n mini-Kangoo-camper op pad geweest en dit was zo fijn dat ik er weer erg naar uit kijk!!

Plan dit jaar is om 2 weken in de zomer (24 juli t/m 6 augustus) toffe steden in Nederland, Europa te bezoeken , denk aan bijv. Hamburg (een erg culturele stad) .

Je zult hier binnenkort een en ander voorbij van zien komen, o.a. een tourschema ;)!

Omdat ik vanaf nu weer wat regelmatig ga schrijven, wil ik graag van je weten of je nog geïnteresseerd bent om mijn verhalen te volgen.

ja? dan hoef je niets te doen en bedank ik je :)

Nee? Stuur me dan even een replytje of wellicht kun je je dan ook hiervoor afmelden.

Groetjes,

Michiel

1. Wilma:
    22 juni 2021
    Leuk Michiel!
  2. Michiel Walter:
    22 juni 2021
    Hee Wilma ,

Leuk wat van je te horen! Als je me wilt volgen, dan moet je je nog wel even inschrijven voor m'n mailing lijst. Ik kan je ook ff een uitnodiging sturen als je vertelt wat je email adres is .

groetjes,
    Michiel
  3. Monique:
    26 juni 2021
    Voorlopig nog heel even op zondag bij de Genneper Watermolen dan... Veel plezier en ik ga je volgen!! 🎶
  4. Gerard Markus:
    27 juni 2021