Dag 2 / dag 3

7 augustus 2019 - Deventer, Nederland

Nijmegen - deventer.

De eerste dagen van m'n tour heb ik als eerst nijmegen aangedaan.

Dinsdag ochtend voordat ik naar Nijmegen ging eerst een chille natuurwandeling gemaakt langs de Nijmeegse vennen. Wel relaxt om even helemaal niks te ervaren , niks van moeten , gewoon puur met kamperen en muziek bezig zijn. Ook een mooie rustige omgeving waar ik 1e nacht stond .Dat bevalt me goed! Smiddags naar Nijmegen gegaan, ik stond daar al de dag daarvoor en merkte dat de sfeer goed was. Ondertussen weet jk een beetje de strategie wat goeie plekke  zijn voor een straatmuzikant, dus dat is geen uitdaging meer . Aan het eind vd dag genoten van m'n opbrengst en daarna vlug naar Deventer . Ik moest een beetje haasten om nog voor het donker de tent op te zetten. Maar nu sta ik ook weer op een relaxte stads camping war je op loopafstand in het centrum zit . Lekker toeristisch hier , vele smalle straatjes , alternatieve winkeltjes. Dus ik ga weer ff verder 😉!

Op de camping ben ik leuke mensen ( koppeltje tegengekomen waarvan die man ook gitaardocent / componist ,. Hier gisteren de avond bij doorgebracht . Dus dat maakt het stuk makkelijker om ff nog  een overnachting hier bij te boeken.dan heb ik moegen nog om zelf Deventer te ontdekken en dan weer door . Morgen een koopavond en weekend is dus nu ff aanbikkelen😉!

Tot zover ! Ciao!

20190807_111705