Eerste tourdag in Elburg

25 juli 2021 - Elburg, Nederland

Na een week vol inspiratie op Buitenkunst ben ik weer getriggerd om me wat meer te verdiepen in jazz / bossanova. Ik was al begonnen met een jazz training en dankzij de zangworkshop heb ik een beetje kunnen afkijken van een super goede Braziliaanse gitarist 😊!

Zaterdag . Mijn tour begonnen in Elburg .

Samen met mijn muzikale vrienden Marjoke en Peter , die ik ken van Buitenkunst en onze wekelijkse online repetities, ben ik mijn aftrap begonnen in het centrum van Elburg. Een leuke set van Simon Garfunkel gespeeld.

Zelf ging ik nog ff door tot 21.00 en zocht daarna een heerlijk plekje om te slapen. van de opbrengst kon ik met gemak de camping betalen en ff een hapje eten bij de tent!

terrasjes afgegaan, dit  was minder , maar later bij een ijssalon ( haha) staan spelen met succes! Ik lach omdat dit een van de succes formules is van een straatmuzikant. Een plek waar mensen even kunnen blijven hangen en entertainment in een😎! 500 m verder lag een natuur camping waar ik mijn kamp heb opgebouwd. En ik trof het , ik viel met m'n neus in de boter , moeder en dochter stonden naast me welke bekend zijn met Buitenkunst , een heel leuk open sfeer. Het regende pijpenstelen die avond . Ze hadden een soort overkapping gemaakt waarbij e droog zaten buiten , kampvuur erbij en dat nodigde natuurlijk uit om erbij te komen zitten. Dus daar heb ik nog een leuke gezellige avond mee gehad , wat gitaar voor ze voorgespeeld 😏! De volgende dag staat Elburg weer op de planning

1. Gerard Markus:
    25 juli 2021
    Leuk verhaal Michiel, veel plezier en tot schrijf.
  2. Michiel:
    25 juli 2021
    👍 .
  3. Jeroen Walter:
    26 juli 2021
    Mooi begin van je reis, veel plezier!
  4. Michiel:
    26 juli 2021
    Thnx! 👍
  5. Gabriël:
    28 juli 2021
    Heeej Michiel we hebben nog samen gespeeld op de camping, dat was tof! Jij zang en gitaar en ik fingerpicking en solo
  6. Michiel:
    29 juli 2021
    Ja was zeker tof !! We houden contact , zeker voor herhaling vatbaar 😊👍!