Donderdag + vrijdag

31 juli 2021 - Deventer, Nederland

Donderdag ben ik richting Arnhem gereden. Met de bedoeling daar in de winkelstraten te spelen. Man man wat zijn Arnhemnren toch een stugge, gierige mensen zeg 😔 sorry ik zal niet klagen en ik leef heel de vakantie van giften, dus wat ik toe krijg gegooid ( letterlijk) in m'n koffer. Mar of het lag aan het weer , buien , wind maar gelukkig ook zon of het is niet zo'n leuke stad . Er waren ook teveel straatmuzikanten. Mijn dieptepunt was eigenlijk wel een Guy die 25 meter verder ook begon te spelen met zijn gitaar terwijl het hem niet ontgaan kan zijn dat ik daar optreedt , hij stond in mijn zone . Nou dat doe je niet als straatmuzikanten onder elkaar, respectloos!! Dat heb ik hem laten weten en ben daarna gegaan. Later bij een supermarkt in een of andere achterstands wijk gespeeld, ach ja .. het werd goed ontvangen.

Later op de camping hebben de buren waar ik gister speelde mij gevraagd om tijdens een verjaardag te spelen van bezoek die ze hadden uitgenodigd . Dat maakte dan veel goed en heb ik ook nog 20 euro van ontvangen. De volgende ochtend gaven ze ook nog hamburgers mee en een lekker stuk vlaai dat over was ! Uit stuk waardering dus 😊🙏!

Vrijdag

Ik had donderdag op vrijdag nacht niet erg goed geslapen, beetje druk op m'n borst. Misschien is m'n stem een beetje overbelast en heb ik te weinig rust genomen. Vandaag dus maar een rust/reisdag gepland.

Toch anders gelopen dan ik voorgenomen had, maar verrassend. Plan was naar Deventer te reizen en daar eind vd middag nog wat te spelen. Als eerst een heerlijke wandeling in het heuvelgebied aan de Mokerheide gemaakt, zeer aan te raden! Daarna ontspannen aan m'n reis begonnen. Helaas werd ik opgehouden door files. Dus ik besloot halverwege de weg af te gaan, ff wat te lunchen en daarna weer verder, dacht ik. Ik was in het dorpje Renkum en dacht ik in plaats van m'n tijd te verdoen in de file ga ik gewoon daar bij de supermarkt wat spelen. Een mooi doorstroom en heel fijn gespeeld. Ook weer tussen de buien door. Maar m'n volgende camping kan ik nu betalen 😊!

In de avond ben ik aangekomen in Deventer met de bedoeling daar zaterdag te spelen. Avond is rustavond.

Dat was ie weer!

Ciao!

1. Gabriël:
    31 juli 2021
    Vervelend zeg in Arnhem, nou dan hoef je daar ook niet meer heen te gaan, goede les! Tof dat je steeds voldoende verdient voor de camping en je er ook steeds plezier in houdt!