Dag 4 / 5

10 augustus 2019 - Soest, Nederland

Hoi ,

Weer een nieuw avontuur van ..... 😉

2 relaxte nachten achter de rug op het platteland in de achterhoek , wat bezienswaardigheden bezocht zoals het plaatsje Bad Bedheim met een mooi kasteel.

Wat betreft m'n muzikale tour zit ik momenteel in een dip.

Donderdagavond gespeeld in Enschede , maar dit sloeg niet goed aan bij de mensen . Erg stug publiek. Misschien omdat er al een groot podium op de markt stond , dan hebben ze geen oog voor mij . Viel ook op dat er erg veel jeugd was . Savonds ben ik zelf maar naar de markt gegaan en genoten van de muziek. Leuke bands !,( gelukkkg nog wel net m' n maaltijd kunnen betalen).

De dag daarna werd ik geteistert door de regen. Mijn bedoeling was om Bad Bedheim aan te doen en daar voor toerisme te spelen. Helaas viel dit dus in het water .

Vandaag  blijf ik nog in de buurt en ga ik spelen in Gronau, later op de dag ga ik weer verder reizen .

Ik zit nog te twijfelen , Deventer ging erg lekker en hier is gegarandeerd toerisme of Richting zuiden Duitsland in .

Ik hoop vandaag weer wat succes te hebben met spelen en m'n duits weer een beetje op peil te krijgen. Want man o man, wa slecht ...  🙄

20190808_183935IMG-20190808-WA0000

CIAO!

1. Mama:
    10 augustus 2019
    Ja dat is pech regen ook voor ons gisteren in Arnhem en vandaag harde wind niet zo ideaal om te fietsen maar verder hebben we het fijn hier hoor
  2. Michiel:
    10 augustus 2019
    Ah , beetje wind is goed voor jullie . Hebben jullie gelijk een goeie training 😉