Day 6 / 7

1 september 2017 - Berkel-Enschot, Nederland

Hoi!

jammer , zat ik gister heerlijk op het terras genietend van een biertje m'n blog bij te werken , gaat m'n telefoon uit.. accu leeg . Heel de inhoud kwijt.

MAar goed , ik kan nu wel zeggen dat m'n roadtrip geslaagd is , zoals bij vele muzikanten krijg je in het weekend ineens druk of andere woorden zie je ineens mogelijkheden om aan de slag te gaan. Zo ook bij mij tegen eind van m'n vakantie. Gister van Nijmegen naar Tilburg gereden , aangekomen op een boerecamping in berkel enschot. Rustig, warm en knus onderkomen Een mooie plaats om de Brabantse steden aan te doen , eigenlijk bedoeld om 'n tent op te laten drogen voor terugweg naar huis toe. Dat is vandaag waarschijnlijk, ik verlang ook weer naar m'n eigen bed, m'n vuile was begint hier te stinken en het is behoorlijk koud snachts / sochtends. Kijk ik ben weer in Brabant , dan kende zeiken om niets he ,

Maar.... voordat ik vertrek im zal jullie op de hoogte brengen van afgelopen dagen.

Woensdag Nijmegen aangedaan, dat ging niet heel vanzelf moest toch hard werken om de mensen uiteindelijk iets in je hoed te laten gooien, wel leuk om te vertellen dat een lokale tv station een microfoon voor m'n snufferd legt om geluid op te nemen . ik heb ze helaas verder niet meer gesproken , dus ik weet ook niet wat ze kwamen doen. Maar ik viel blijkbaar voldoende op. Vooral ve studentengroepen vd intro , die hebben geen geld , dus daar hoef je niks van te verwachten. Je hebt daar grote straten , waar zelfs bussen doorheen rijden, dus niet heel geschikt als straatmuzikant. Helaas...
De avond wilde ik ff rustig aan doen op de camping, kwam ik in gesprek met m'n buren , ouder stelletje rond de 55, 60. Het regende zo hard dat ze me aangeboden hadden m'n avondeten in hun campertje te nuttigen.Vertelde over m'n roadtrip en ik beb daar ook nog wat voor gespeeld en zo een daar een leuke avond doorgebracht . Lieve mensen die zelf ook vrij actief waren of graag diNgen ondernemen. Hij was naast z'n huidige baan ook schrijver , had 3 reeks boeken geschreven en zelfs uitgebracht.

Gister Tilburg . Zo he .. dat was vet ! Ook daar weer heel relaxt gespeeld , om de 2 sets pauze zo'n beetje en weer volop m'n maaltijd terug verdiend ! Aan het begin vd middag wilde bet niet zo vlotten , maar op een gegeven moment wist ik waar ik moest staan. Het werd zelfs zo gewaardeerd dat een meiske / jonge dame mij een tientje in m'n hoed gooide !! Een tientje , Wow!!, wat is dat??
ik vraag het me nog steeds af , zou ze me echt zo leuk vinden of wbetaalde ze me gewoon een oprotpremie.. nee dat laatste was zeker niet het geval , ze kwam een paar keer langs nog en glimlachte naar me. Ik werd er elke keed beetje onzeker van en liet wat stemen vallen tijdens m'n optreden.. uhm .. maar goed dat is een ander verhaal. Elke keer als ze langs kwam was ik aan het spelen. Had eigenlijk het idee om haar mee te vragen samen iets te gaan drinken et dat tientje , ze zag er leuk uit !
Verder lekker gegeten bij het Elfde Gebod in Tilburg en in de avond was het koopavond, dus ook nog wat centjes extra bij erverdiend . Ja het was bovengemiddeld inkomen , zeker met dat tientje erbij natuuijk !

Dan nog gisteravond , goed datvertel ik morgen wel , ik krijg een laemme hand van het mobiel-typen-met-een-vinger.

Dus ik ga jullie weer laten. kleine wijziging , Enscede laat ik voorbij schieten. Vandaag eerst naar Breda en daarna toch weer naar Tilburg ( misschien kom ik haar toch wewr tegen haha)

Ciao !
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade