DAY 4 / 5

29 augustus 2017 - Nijmegen, Nederland

Alive and kicking !!

Nou , dat is niet helemaal waar, vandaag was too hot to play en ben ik met m'n luie gat op een leuk openlucht buitenbad in Nijmegen beland , schijnt dichtbij het Goffert park te liggen , waar wel eens festivals zijn ☺.
Later in de middag naar de binnenstad gegaan om te spelen , maar dit hield ik al snel voor gezien. Introos van studenten waren aan de gang en verder waren er weinig mensen over. in plaats daarvan maar vrij af genomen en op terras gehangen.

Maandag was beter, voor dat ik Nijmegen ben binnengevallen heb ik een middagje Hilversum aangedaan. Dit werd zeer goed ontvangen en heb m'n maaltijd voor 2 dagen verdiend! En lekker relaxt voldoende pauze kunnen houden tussen het spelen door. Mooie is , ik ging m'n auto opzoeken om te vertrekken , kom ik een jongen tegen die eerder wat in m'n pet gooide en een paar keer langs is gelopen! Hij complimenteerde me en zag me graag weer terugkomen ☺. Kijk daar doen we het voor , laat ik nu net m'n visitekaartjes thuis hebben laten liggen!

Ik blijf nu nog ff hier in Nijmegen hangen denk ik, morgen een iets minder warme dag en do. is het weer goed om te reizen. Waarheen ben ik nog even aan het brainstormen. Aangezien het zaterdag gaat regenen wil ik vrijdag met klap op de vuurpijl terug in Brabant zijn , Breda / Tilburg en/ of Eindhoven.Volgens mij had Tilburg nog een stadscamping , dat is mooi centraal. Tips zijn uiteraard welkom!
Ciao!