DAY 3

27 augustus 2017

In eerste instantie naar Amersfoort gegaan om daar op straat te spelen. Daar was een straattheater festival aan de gang . ik heb vantevoren even zelf de stad ontdekt en een wat voorstellingen bekeken. Later op de middag wilde ik zelf spelen, nu werd ik gewaarschuwt door de stadswacht dat dit alleen met vegunning mag. Later begreep ik van locals dat dit wel kon , maar waarschijnlijk dat er nu een evenement aan de gang is. Helaas☹

Begon toch wel te kriebelen om weer te spelen, dus ben ik naar Hilversum uitgeweken . Klein uurtje gespeeld , met succes ! mensen waardeerden het en gooiden wat in m' n pet. Bleven zo nu en dan wat mensen staan kijken !

Daarna terug naar Amersfoort gegaan nog een beetje van het festival meegepikt, heerlijk mexicaans gegeten. zeker een mooie stad!

1. Rene:
    27 augustus 2017
    Fijn Michiel dat je het naar je zin hebt en Amersfoort is inderdaad wel een leuk stadje we gaan zometeen bij je planten kijken als we klaar zijn met jam maken
  2. Jeroen Vloemans:
    29 augustus 2017
    Mooi, een multi culti reis. En andere mensen laten genieten en zelf ook. Heerlijk