DAY 2

25 augustus 2017 - Utrecht, Nederland

Aangekomen in Utrecht. Camping dichtbij de stad zodat ik met de bus naar het centrum kan. Volgens mij wel chill, midden de stad stukje natuur waar ze een horeca gelegenheid hebben ala bourgondissch / biologisch ( tosti's waren apart tenminste) feel good achtig.
savonds hebben ze een zomerbbq waar je als campinggast ook kan aanschuiven. ik zit nu i Utrecht en weet iet of je er wel of niet voor moeg betalen , maar dat check ik later wel uit ☺.
Tot nu toe valt Utrecht me erg tegen wat betreft spelen, de mensen zijn niet erg gul. s
verschillende locaties geprobeerd, pleinen mijden. ook gekeknen bij collega muzikanten, waren nog beter origineler als mij, maar lopen mensen ook straal voorbij .
weekend moeheid. wat ik wel merk , ik krijg ineens grip wanneer ik welk nr in moet zetten. is het herkenbaar , nurien mensen mee dansen klappen , dat is ook super ☺! Als het tegen zit focus ik me gewoon op spelen , bij mezelf te blijven en dan komen mensen naar je hoed . ik heb zo.me biertje op ,ga kijken of ik bij de Dom nog wat kan spelen , andere muzikanten kan treffen die ik eerder heb ontmoet. Cheers , fijn weekend , tot m'n volgende blog !

Ps : zeg me ajb als het teveel gezwets is, dan pas ik m'n blog een bietje aan

1. JeroenW:
    25 augustus 2017
    Jammer dat de mensen in Utrecht niet gul waren.
    Gewoon door blijven spelen, maar dan wel de liedjes die goed in het gehoor liggen en ze dus mee neuriën.
  2. Rene:
    25 augustus 2017
    Hallo Michiel hoe heet de camping want volgens mij hebben wij daar een paar jaar geleden ook gestaan heet het tussen hemel en aarde? Naast die camping is ook een eetgelegenheid en een forellen visvijver. Daar heb ik toen met een koorvriend (de opa van een leerling van je) met het buikorgel opgetreden bij een bruiloft van mensen. Het is daar inderdaad erge mooie natuur.
    Je boft tot nu toe wel met het weer nu alleen de mensen nog mee krijgen en anders ga je gewoon andere leuke dingen doen.
  3. Rene:
    25 augustus 2017
    Je verhaal is erg leuk om te lezen Michiel, doorgaan zo.
  4. Michiel:
    25 augustus 2017
    Camping heet fort a/d klop.
    Ja idd ik heb mooi weer , had ook kunnen regenen.Thnx vooe de lwukw interacties / reacties ☺
  5. Babs:
    26 augustus 2017
    Sommige dagen zal het tegenzitten, maar wat doe je zo een hoop ervaring op. Hartstikke goed! Belangrijkste is inderdaad om dicht bij jezelf te blijven. En wat Jeroen ook al zegt, probeer zoveel mogelijk "meezing of meeneurie" liedjes in je repertoire op te nemen, zodat mensen blijven staan en (hopelijk) iets geven. Ik weet niet hoe je nu je dag indeelt, maar ik zou als ik jou was een beperkt aantal uren spelen, zodat je ook nog tijd hebt voor "toeristje spelen".