DAY 1

23 augustus 2017 - Den Haag, Nederland

Vandaag Den Haag aangedaan. Tja wat zal ik zeggen het is even wennen een blog te schrijven als het niet tot je normale dagelijkse ritme hoort .

Begin wat gestress rondom snelweg Naaldwijk , Den haag. Tom tom die me telkens een andere richting opstuurd. daar werd ik ff niet goed van , je hebt een hoop knooppunten en afslagen daar. Voor de terugweg heb ik me voorgenomen van tevoren de route te bestuderen en de A .. en A .. bewegwijzering borden te volgen , stukken makkelijker

Dat was het wel zo'n bietje....Oh ja !! mijn straat optreden

Eerlijk gezegd niets bijzonders te melden, de ervaring die ik in Eindhoven op heb gedaan kon ik hier goed gebruiken, ik vind een leuke opzet dat ik met m'n straatoptredens een beetje mijn maaltijden bij elkaR sprokkel en zo in feite alleen m'n overnachting hoef te betalen. plus dat ik relaxed bezig ben en straks als ik thuis kom echt zeker ben en niet meer hoef te zoeken wat ik kan voorspelen. Verder naar muziekzaak Keymusic Den haag geweest voor een snaar die was geknapt, gelukkig niet er uit het centrum vandaan . Leuk o. daar ff rond te kjjken , maar ik ben wat dat betreft verwend dat uit Eindhoven kom, bij ons zi precies dezelfde zaak . Dus ik ga m'n gitaar nu weer ff o poetsen en onderhouden voor de volgende straatoptreden .
Tot de volgende en Ciao !

( Hoop dat het niet teveel gezwets is )

Groetjes
Chiel

1. Babs:
    23 augustus 2017
    Fijn dat je een goede start gemaakt hebt. Succes verder en enjoy!
    Groetjes, Babs