Beetje laat , maar het laatste blogje / dag vd tour

19 augustus 2021 - Zoetermeer, Nederland

Hoi !

Ondertussen al een week Buitenkunst achter de kiezen en ik ben alweer met de dagelijkse gang van zaken bezig. Toevallig zit ik, terwijl ik dit schrijf, in Den Bosch. Tijdens koopavond spelen voor winkelend publiek.

Zaterdag de 7 e in Elburg was eigenlijk als vanouds , leuke sfeer , veel toerisme en boodschappen kunnen doen vd opbrengst.

Terwijl ik dit schrijf merk ik eigenlijk dat ik niks liever doe dan muziek maken op straat , echt een super leuke bezigheid maar dat ik tegelijkertijd merk dat het niet heel erg speciaal meer is , dus ik heb hier niets meer te melden zeg maar . Dat verklaart ook dat ik een week mee heb gewacht voor m'n laatste bericht .

Oftewel straatmuzikant fits me ,ik weet de ins en puts en ook de don'ts . Ik doe het ook al 3 of 4 jaar , maar zo veel als de laatste half jaar nog nooit .

Ik blijf in de zomer nog zeker wat vaker spelen in Eindhoven , den Bosch en/ of  Tilburg. Daarna g ik me richten op nieuw in te studeren materiaal .

Nou , ik ga weer ff verder . M'n laatste ronde spelen in Den Bosch 😊 . Ciao !!

En hou me Facebook in de gaten voor mijn verdere muzikale ontwikkelingen😎😊!

1. Gabriël:
    20 augustus 2021
    Heeej Michiel hier je gitaarvriend uit Elburg Gabriël. Ik denk nog vaak aan ons leuke muzikale avontuur en zie er naar uit nog eens samen te spelen! Keep up the good work!